Hvad er KreaKlubben?

KreaKlubben er din klub som elev eller forælder på Den Kreative Skole. Klubbens formål er at styrke fællesskabet på skolen, og har du en kreativ idé er Kreaklubben din mulighed for at virkeliggøre den. KreaKlubben støtter nemlig aktiviteter som koncerter, danseshows, teaterworkshops, billedkunstudstillinger og udflugter, som ikke er mulige for skolen alene. Lærerne arrangerer nogen af de fede aktiviteter, men som forælder har du også mulighed for at søge om at gøre et arrangement til virkelighed. Og som medlem af KreaKlubben har du altid gratis adgang til de kreative ekstraaktiviteter.

Som medlem har du også adgang til skolens lokaler og faciliteter på Bindslevs Plads 7 og i Gjern Kultur- og Idrætscenter - også uden for undervisningstiden. Det betyder, at du i skolens åbningstid, efter aftale, kan låne skolens lokaler, når de ikke er i brug.

• Du kan låne lokalerne til f.eks. at øve alene eller sammen med dit band, øve koreografi i dansesalen eller til at være kreativ i billedkunstlokalet.
  • Hvis du øver sammen med dit band, skal mindst ét bandmedlem være elev på Den Kreative Skole og alle bandmedlemmer skal være medlemmer af Kreaklubben.
  • Du kan låne lokalerne i skolens åbningstid, mandag til torsdag fra kl. 8:00–22:00 og fredag fra kl. 8:00–18:00, men kun efter aftale med skolens kontor.
  • Udlån sker på eget ansvar. Det betyder, at du selv skal erstatte eventuelle skader på instrumenter eller inventar. Ved manglende oprydning, misbrug eller hærværk vil muligheden for at benytte lokalerne blive inddraget.

For bare 75 kr. er du medlem af KreaKlubben i et helt år. Du betaler medlemsskabet sammen med 1. rate af betalingen for din undervisning. Er du elev på skolen, bliver du automatisk meldt ind i klubben. Du har naturligvis mulighed for at fravælge medlemsskabet i tilmeldingsproceduren, men vi opfordrer alle til være en del af fællesskabet og Kreaklubben på Den Kreative Skole.

Er du ikke elev på Den Kreative Skole, er du også meget velkommen til at være med i klubben. Vil du være med i KreaKlubben (fordi du skal øve med dine venner) skal du indhente et indbetalingskort på skolens kontor. Prisen er den samme som for elever.

KreaKlubben er DIN forening! Derfor synes vi også, at du skal være med til at bestemme, hvad klubben skal indeholde. Har du en drøm om at tage teaterelever med på Det Kongelige Teater? Er du mega god til at sy, og har du lyst til at iværksætte en Sydag, hvor vi syr dansekostumer? Eller kender du nogen seje guitarister, som gerne vil være med til at lave en Guitar Masterclass? KreaKlubben er det rette sted!

Via ansøgningsskemaet herunder, fortæller du os om dit projekt; hvad du gerne vil, og hvad det kræver. På den baggrund vurderer KreaKlubbens bestyrelse, om det er muligt at føre ud i livet. Bliver dit projekt godkendt financierer KreaKlubben arrangementet.

Ansøgningsskema til KreaKlubben, hvis du er medlem

Ansøgningsskema til KreaKlubben, hvis du er underviser

Har du et spørgsmål eller vil du gerne vide mere om kreaklubben? Ring til Vivi Melgaard Vendebæk, der er KreaKlubbens kasserer! Du finder telefonnummer og mail på hende lige herunder

Tina Svaneborg (forældrerepræsentant)