Om Krea Klubben

Krea klubben er en klub for elever og forældre, der støtter alt fra idéer til aktiviteter for elever på skolens forskellige grene og fag. Det kan være elevaktiviteter som koncerter, workshops, udstillinger, udflugter og andre oplevelser. Som medlem af Krea klubben har du gratis adgang til aktiviteter, der er støttet af Krea klubben.

Som medlem har du adgang til skolens lokaler og faciliteter, på Bindslevs Plads 7 samt i Gjern Kultur- og Idrætscenter, udover den tid du modtager undervisning på skolen. Det betyder, at du i skolens åbningstid, efter aftale, kan låne skolens lokaler, når de ikke er i brug til undervisning.

• Du kan låne lokalerne til f.eks. at øve alene eller sammen med dit band, øve koreografi i dansesalen eller til at være kreativ i billedkunstlokalet.
    Hvis du øver sammen med dit band, skal mindst ét bandmedlem være elev på Den Kreative Skole. Alle bandmedlemmer skal dog være medlem af Krea klubben for at kunne benytte skolens lokaler.
  • Du kan låne lokalerne i skolens åbningstid, mandag til torsdag fra kl. 8:00–22:00 og fredag fra kl. 8:00–18:00, men kun efter aftale med skolens kontor.
    Udlån sker på eget ansvar. Det betyder, at du selv skal erstatte eventuelle skader på instrumenter eller inventar. Ved manglende oprydning, misbrug eller hærværk vil muligheden for at benytte lokalerne blive inddraget.

• Prisen på et medlemskab af Krea klubben finder du i prislisten. Du betaler medlemsskabet sammen med den 1. rate, du betaler for undervisningen.
  • Vi opfordrer alle elever til at melde sig ind i Krea klubben. Holdelever bliver automatisk meldt ind ved tilmelding, men har mulighed for at fravælge medlemsskabet i tilmeldingsproceduren.
  • Hvis du ikke er elev på Den Kreative Skole, men ønsker at være medlem af Krea klubben (fordi du skal øve med dine venner), skal du hente et indbetalingskort på skolens kontor. Se prisen i prislisten.
  • Vil du vide mere om Krea Klubbens bestyrelse? Find information om Krea Klubbens bestyrelse her.