Betaling

Betaling for undervisning sker forud ligesom medlemskab af KREA Klubben opkræves sammen med den første betalingsrate.
Tidspunkter for betalinger
  • Soloundervisning og småhold: betalingen er fordelt på 8 rater som falder 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4
  • Øvrige hold: betalingen er fordelt på 2 rater som falder 1/9 og 1/1
Sådan foregår betaling
Girokort fremsendes fra Silkeborg Kommunes opkrævning til din elektroniske postkasse. Det er ikke muligt at få fremsendt girokort i papirpost, med mindre du er fritaget for at benytte din elektroniske postkasse. Du har mulighed for at tilmelde betalingen til
betalingsservice.
For sen/manglende betaling
Ved for sen betaling opkræves rykkergebyr i henhold til gældende regler og takster for Silkeborg Kommune.
Ved manglende betaling efter 3. rykker forbeholder Den Kreative Skole sig retten til at ekskludere eleven fra undervisningen, og pladsen vil blive givet til en elev fra ventelisten.
Elever, der er i restance, optages ikke den følgende sæson.