BANDKLUBBEN Sommercamp Frisholm

Har du lyst til at skrive og spille dit eget musik? Så kom og vær med til Bandklubbens sommercamp!

1 dage for fuld musik i Bandklubben

I løbet af dagen skal vi spille, skrive, lytte, hygge, lege, øve, synge og larme sammen. Vi slutter det hele af med en lille koncert fredag eftermiddag, hvor vi viser alt det fede musik, vi har lavet sammen.

Bandklubben sommercamp er for alle!

Man kan sagtens være med til vores sommercamp og være med i et band, uden at man i forvejen går til soloundervisning på en musikskole! Man behøves altså ikke at kunne synge eller spille på et instrument for at deltage. Så længe man har lyst til at skrive og spille musik sammen med andre.
Hvis man i forvejen spiller på et instrument eller synger, er det selvfølgelig kun et plus.
Vi har instrumenter til alle. Man skal blot medbringe madpakke og godt humør.

Du er med til at bestemme, hvordan musikken spiller!

I Frisholm Bandklub arbejder vi udelukkende med originalmusik og med at skabe musik i fællesskab som band. Børnene får, i sammenspil med hinanden, lov til at skabe alt musikken selv, helt fra bunden, mens underviseren arbejder som en banddoktor, der faciliterer processen. Undervisernes største fokus er at skabe og underbygge stærke fællesskaber og venskaber, hvor vi sammen kan udforske, hvad det vil sige at skrive eget musik og spille det sammen som band.

Bandklubben er et nyt sammenspilstilbud for børn og unge i Frisholm og omegn, der har lyst til at udforske deres kreativitet og musikalitet. Ideen til Bandklubben udspringer fra et ønske om at etablere et stærkt og skabende musikalsk fællesskab, hvor der er frihed til at være kreative sammen.

Bandklubben fortsætter som fast ugentligt tilbud i Frisholm fra uge 34 og frem. Se denne side for tilmelding til det faste ugentlige tilbud

• Undervisere: Tejs Dragheim
  • Tid: Fredag d. 11. august kl. 9:30-15.00. Forældre må kigge forbi 14.30-15, hvor de viser, hvad vi har arebjdet emd i løbet af dagen
  • Sted: Skolens musiklokale i "Musikhuset"