SPIL DANSK

Kom til Spil Dansk og Kulturskolerådets årsmøde på Den Kreative Skole den 2. november kl. 19.

Til SPIL DANSK hylder vi igen i år danske kunstnere ved at spille og synge noget af den fabelagtige musik, som sætter lyd på vores hverdag i Danmark.

Du kan blandt andet opleve Oh Lands Sådan ligger landet, Blæsts Videre og Hjem af Sanne Salomonsen i helt nye versioner med Den Kreative Skoles seje musikelever og sangere!

Sammen med SPIL DANSK afholder vi også Kulturskolerådets årsmøde.

På årsmødet kan du blandt andet se frem til et par ord fra formand Kristian Toft om året der gik på Den Kreative Skole.

Både Pia Hübertz Jensen og Kristian Toft fortsætter som forældrerepræsentanter i Kulturskolerådet.

Arrangementet foregår torsdag d. 2. november kl. 19.00-20.30 i Atrium på Bindslevs Plads 7 i Silkeborg.

Kom glad - og tag meget gerne familien med – der er ingen tilmelding.