Musiktalent

Talentelever der ønsker at fortsætte den kommende sæson, skal deltage i en årlig prøve, der kan gennemføres ved at deltage i talentkoncerter, som talentudvalget overværer. Hvis en elev ikke kan deltage i en af disse koncerter, kan eleven anmode om at aflægge en separat prøve for talentudvalget.

f.eks. Musikalsk Grundkursus i Århus (MGKØst) eller på Talentakademiet i Holstebro.

Musik Talentforskole

(6. og 7. klasse)

Undervisningen er bygget op omkring instrumentalundervisning, Sang, Dans & Spil samt Music Mind Games og Teori & Hørelære.

60 minutters ugentlig obligatorisk Sang, Dans & Spil *
40 minutters ugentlig obligatorisk Music Mind Games og Teori & Hørelære *
25 minutters ugentlig instrumentalundervisning samt 5 minutters ugentlig talentundervisning hos din underviser (30 minutter ugentligt) **
Adgangskrav: Optagelsesprøve.

Prisen for talentforskole er den almindelige pris for din undervisning + et Talent tillæg pr. sæson + KREA klub.

*   Undervisning fra uge 36 til uge 20, begge uger inkl.
** Undervisning fra uge 34 til uge 24, begge uger inkl.

Musik Talentlinje

(8. og 9. klasse)

Undervisningen er bygget op omkring instrumentalundervisning, Sang, Dans & Spil samt Teori & hørelære.

60 minutters ugentlig obligatorisk Sang, Dans & Spil *
30 minutters ugentlig obligatorisk Teori & hørelære *
25 minutters ugentlig instrumentalundervisning samt 15 minutters ugentlig talentundervisning hos din underviser (40 minutter ugentligt) **
Adgangskrav: Optagelsesprøve samt bestået Musiktalentforskole.

Prisen for talentlinje er den almindelige pris for din undervisning + et Talent tillæg pr. sæson + KREA klub.

*   Undervisning fra uge 36 til uge 20, begge uger inkl.
** Undervisning fra uge 34 til uge 24, begge uger inkl.