Småhold INSTRUMENTLEG

Har du et barn, der søger musikken og har lyst til at lege med at spille rytmer og remser på tangenter eller strenge?
Så er instrumentleg det helt rigtige!

Hvordan lyder det for eksempel, hvis man skal spille ælle bælle på et instrument?
Det skal vi udforske på cello, violin eller klaver, der er nogen rigtig gode instrumenter at starte på i en tidlig alder, for på Småhold INSTRUMENTLEG kombinerer vi nemlig musik og leg.

• Strygerleg (violin / Lasse Høj Jakobsen).

• Strygerleg (cello / Jelena Durovic).

• Klaverleg (klaver / No Name).

Der er plads til 4-6 elever pr. hold. Alle elever ledsages af en forælder.

Undervisere: Jelena DurovicLasse Høj Jakobsen / No Name
Start: Uge 34
Pris: Prisen er reguleret efter, at I er flere på holdet, så en sæson koster 2835 kr. (solo koster fra 5145 kr.). Undervisningstiden justeres efter hvor mange elever, der går på holdet.

KreaKlubben
Når du tilmelder dig undervisning på Den Kreative Skole, bliver du tilmed en del af Kreaklubben. Dette koster 75 kr. per sæson. Klubben støtter elevaktiviteter på skolen f.eks. koncerter, workshops, udstillinger, udflugter mv. Som medlem har man også mulighed for at låne skolens lokaler i skolens åbningstid. Læs mere om Kreaklubben her. Ønsker du ikke at være en del af Kreaklubben, skal du aktivt afmelde dig medlemskab, når du tilmelder dig undervisningen.

Småhold INSTRUMENTLEG