Guitar

Vil du lære at spille guitar?

Barn, ung eller voksen? Guitar er for alle!

At spille guitar åbner en masse muligheder for dig: Du kan spille og, hvis du har lyst, synge til stort set alle stilarter på guitar.

Du har mulighed for at spille sammen med andre, melde dig til bands og blive en del af Den Kreative Skoles guitarorkestre.

Ud over de almindelige koncerter er der events: Guitartræf, sammenspil, workshop-uge og Bandfestival.

Undervisningen

I undervisningen arbejder vi med akkorder, rytmer, fingerspil, tabs, noder og meget mere.

Og du kan altid komme med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at spille.

For mere detaljerede oplysninger om den enkelte lærers undervisning: Tag et kig på vores profiler og kontakt os, hvis du har spørgsmål!

Dette undervisningstilbud er soloundervisning. Det betyder, at én elev bliver undervist af én lærer. Det specifikke tidspunkt for undervisningen planlægger du sammen med din underviser efter, at du er blevet optaget.

Småhold for begyndere 2.-7. kl.

Hvis du går i 2.-7. kl. og tilmelder dig guitarundervisning på Bindslevs Plads, kommer du som udgangspunkt på et småhold for begyndere. Det betyder, at du bliver en del af et musikalsk fællesskab med andre, der også gerne vil lære at spille guitar. På den måde kommer du til at spille og udvikle dig sammen med andre. Det lærer du rigtig meget af - og så er det også hyggeligt og sjovt, at vi er flere, når vi spiller. Tilmeld dig guitar-småhold her.

Vi glæder os til at spille sammen med dig!

Undervisere:
Kim Schulz Jensen
Niels Hagner Mårup
Priser og betingelser - se under soloundervisning.

Guitar