Sang/Klaver 2-i-1

Sang og klaver 2-i-1 er for dig, der drømmer om at kunne spille klaver til din egen sang. Du har som minimum spillet eller sunget i 1 år.

Til sang og klaver 2-i-1 vil du komme til at arbejde med sangteknik og klaverakkompagnement. Sammen vil vi gå på opdagelse i en spændende verden: typisk er udgangspunktet Singer songwriter traditionen. Vi vil komme omkring akkordlære og becifringsspil, sangerkroppen og klang. Det er målet, at du i sidste ende kan spille til, når du selv synger / når andre synger.

Sikker på at sang/klaver 2i1 er det rigtige for dig?
Vi tilbyder også undervisning i:

Undervisere: Lene Rahbech Rosendal / Dorthe Rosgaard Rasmussen / Lillian Erichsen / Christine Heuck ChristensenSøren Kristian Frydenlund-Vad
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)

Sang/Klaver 2-i-1