Guitarorkestret - øvede

Elsker du at spille guitar på et højt niveau? Og har du lyst til at spille sammen med andre? Så er guitarorkestret lige noget for dig!

Sammen med os kommer du til at kaste dig ud i alle mulige genrer. Gypsy-jazz, latin, balkan, irish og meget mere. At være en del af orkestret og få musikken til at lyde helt vildt godt i fællesskab er en oplevelse, som du ikke må gå glip af.

I orkestret spiller vi på akustiske guitarer, men andre strengeinstrumenter som mandolin, ukulele eller banjo er også mere end velkomne.

Du skal kunne læse noder og tabulatur, og du skal ikke være bange for udvidede akkorder.

Underviser: Erik Hagner
Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 1.950 kr.

Vi opfordrer alle elever til at melde sig ind i Kreaklubben. Klubben støtter elevaktiviteter på skolen f.eks. koncerter, workshops, udstillinger, udflugter mv. Som medlem har man også mulighed for at låne skolens lokaler.
Læs mere om Kreaklubben.