Teaterhold (7.-9. kl.)

Har du en spirende skuespiller i maven? Eller synes du, at det er svært at stille sig frem foran andre mennesker? Så er teaterundervisning lige noget for dig!

På teaterholdet kommer du til at arbejde med øvelser og teknikker, som man bruger som skuespiller. Samtidig er det også noget, du kan bruge i din dagligdag. Det er øvelser og teknikker, som vil forbedre din evne til at stille dig frem for et publikum og komme ud over ”scenekanten” og give dig mere selvtillid.

Vi afslutter sæsonen med en forestilling, som vi fremviser for familie, venner og andre interesserede.

OBS – VIGTIG INFORMATION

Fælles opstart søndag d. 10 sep.

UnderviserKim Brandt
Pris: 1.950 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).

Teaterhold (7.-9. kl.)