Tegning (5.-9. kl.)

Til Tegning kommer du til at lære en masse om tegnemetoder og -teknikker.

Vi skal arbejde med både klassisk tegning, character design og tegning som street art. Vi kommer omkring iagttagelsestegning, og du vil lære en masse om det at tegne, så det ligner - og her kommer du til at prøve at tegne efter model. Du vil også skulle afprøve de mere eksperimenterende tegnemåder, når vi skal lave store fælles tegninger.

Du kommer til at stifte bekendtskab med forskellige typer af tusch, kul, blyant, farveblyant og grafit.

I løbet af året er der ture til kunstudstillinger, workshops, intro til forskellige kunstretninger og en fælles udstilling.

Nirvi er primær underviser på Tegning 5.-6. kl. og Jannik er primær underviser på Tegning 7.-9. kl. Op til 11 ud af de i alt 31 undervisningsgange i løbet af sæsonen vil de to undervisere bytte hold, så du får lov at opleve det bedste fra begge undervisere.

Tegning er for både drenge og piger, og der er plads til alle - både dig, der fortsætter fra Billedværksted og dig, som er begynder.

Vi glæder os til at tegne sammen med dig!

Underviser: Nirvi Bennich og Jannik Broz
Start: uge 35
Pris: 2048 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).

Tegning (5.-9. kl.)