Violin

Vil du gerne lære at spille violin? Vi vil rigtig gerne lære dig det! - hvad enten du er barn, ung eller voksen.

Violinen er et af de allermest udtryksfulde instrumenter der findes. Følelserne er musikkens sprog, og præcis der har violinen en meget kraftfuld evne til at udtrykke sig.
Når du går til violin, er det vigtigste for os, at du finder glæden ved at spille og glæden ved at udvikle dig. Derfor vil vi også meget gerne tage udgangspunkt i, hvad du har lyst til at spille, lære, og hvad du har af ambitioner.
Når du skal lære at spille violin, skal du være indstillet på at øve dig derhjemme imellem undervisningerne. Det er nødvendigt at øve sig for at blive bedre, men derved bliver det også meget sjovere at spille, både når du spiller alene, og når du skal spille for andre.

Dette undervisningstilbud er soloundervisning. Det betyder, at én elev bliver undervist af én lærer. Det specifikke tidspunkt for undervisningen planlægger du sammen med din underviser efter, at du er blevet optaget.

Småhold for begyndere
Hvis undervisningen foregår på Bindslevs Plads, kommer du som udgangspunkt på et småhold for begyndere. Holdet sammensætter vi ud fra alder. Det betyder, at du bliver en del af et musikalsk fællesskab med andre, der også gerne vil lære at spille klaver. På den måde kommer du til at spille og udvikle dig sammen med andre, og det lærer du rigtig meget af - og så er det også hyggeligt og sjovt, at vi er flere, når vi spiller.

Undervisere: Christian Hørbov-Meier / Lasse Høj JacobsenSøren Kristian Frydenlund-Vad
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)
Se sæsonplan

Vær med i et orkester!
Det at spille sammen med andre er en stor del af at lære at spille et strygerinstrument. Du skal derfor som elev også tilmelde dig et af skolens klassiske orkestre - tjek dem ud her!

Violin