Cornet

Da undervisningen varetages af samme lærer, vil det være muligt at prøve alle messing instrumenter - lige fra trompet til tuba - uden at skifte lærer. Der lægges samtidig vægt på sammenspil, da det har en stor betydning både socialt og for den personlige instrumentale udvikling Vi vil prioritere at komme ud og spille koncerter, mødes til messingaftener/dage og spille for hinanden uanset niveau.

Underviser: Eyal Weinberger
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)