Kontrabas

Vil du gerne lære at spille kontrabas? Vi vil rigtig gerne lære dig det!

Kontrabassen er strygernes dybeste instrument og også det største.
Du kan begynde at spille bas, når du er ca. 6 år gammel, og du har mulighed for at leje et instrument på musikskolen den første tid. Der er rigtig gode muligheder for at deltage i strygerorkestre på Den Kreative Skole, og det er her, man rigtig mærker instrumentets store styrke, nemlig med den klangfulde dybde i musikken.

Underviser: Anton Johannes Hejl
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)

Vær med i et orkester!
Det at spille sammen med andre er en stor del af at lære at spille et strygerinstrument. Du skal derfor som elev også tilmelde dig et af skolens klassiske orkestre - tjek dem ud her!

Kontrabas