Violin - Suzuki

Suzukimetoden er designet så selv børn fra 4 års alderen kan begynde at modtage undervisning. Den er baseret på det man kalder gehør via ”modersmålmetoden”, der bruger og bibeholder den fantastiske musikalitet der kræves for at lære at mestre et sprog. Børn er meget dygtige lydefterlignere specielt i de første år efter de har lært at tale og det er årsagen til at ”suzukibørn” udvikler så godt et ”øre”, fordi denne undervisning styrker og udvikler denne evne op gennem barndommen.
Derudover er undervisningen baseret på glæde, leg og sammenspil.
Som et supplement til solo undervisning er det vigtigt at eleverne oplever at spille sammen med andre børn, derfor er deltagelse i faget 'Suzuki fællestime' en uundværlig del af det at gå til Suzuk iviolin.

Undervisere: Lasse Høj Jacobsen
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)
Se sæsonplan

Vær med i et orkester!
Det at spille sammen med andre er en stor del af at lære at spille et strygerinstrument. Du skal derfor som elev også tilmelde dig et af skolens klassiske orkestre - tjek dem ud her!

Violin - Suzuki