Trombone

Trombone, basun, trækbasun - kært barn har mange navne! Undervisning i trombone er for dig, der har lyst til at fordybe dig i den dejlige lyd, som er ligeså alsidig som menneskets stemme.

Du kan spille solo på instrumentet og dykke ned i de muligheder, du har, for at dyrke din musikalitet der. Men hvis du har lyst til at være en del af et musikalsk fællesskab giver trombonen dig også mulighed for at spille med i en masse forskelligt: både klassisk, jazz, symfoniorkester, big band, små og store ensembler og meget mere. Du kommer til at lære rigtig blæseteknik, sådan at du kan få flotte og klare toner ud af din trækbasun. Du er selvfølgelig med til at bestemme, hvad vi skal spille, og sammen finder vi noget, som passer til dit niveau, og som, du synes, lyder godt.

Dette undervisningstilbud er soloundervisning. Det betyder, at én elev bliver undervist af én lærer. Det specifikke tidspunkt for undervisningen planlægger du sammen med din underviser efter, at du er blevet optaget.

Undervisning på et andet messinginstrument?
Det er den samme lærer, der underviser på alle messinginstrumter. Så hvis du har lyst til at prøve et andet messinginstrument - lige fra trompet til tuba- har du mulighed for det uden at skifte lærer.

Underviser: Eyal Weinberger
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)