Trommer/slagtøj

Vil du gerne spille trommer? Så er du kommet det rigtige sted hen.
Trommerne er et vigtigt instrument i alle bands og orkestre. Det er nemlig trommeslageren der, ofte sammen med bassisten og guitaristen, har ansvaret for den grundlæggende rytme.

Undervisningen
Du vil blive ledt igennem alle facetterne af trommespil: motorik, teknik, koordination, dynamik og improvisation. Vi skal både spille rock, jazz, latin og andre stilarter. I undervisningen lærer du også at lytte til det, du spiller. Vi spiller både efter gehør og noder, så derfor kommer vi også igennem basal nodelæsning/teori. Målet er at det bliver en glæde og passion for dig at spille, og at du bliver så god, at du kan være trommeslager i et band eller orkester. Men det er også et mål, at du kommer til at arbejde med din kreativitet, og at du kan udfolde dig ved at improvisere.

Dette undervisningstilbud er soloundervisning. Det betyder, at én elev bliver undervist af én lærer. Det specifikke tidspunkt for undervisningen planlægger du sammen med din underviser efter, at du er blevet optaget.

Småhold for begyndere
Hvis undervisningen foregår på Bindslevs Plads, kommer du som udgangspunkt på et småhold for begyndere. Holdet sammensætter vi ud fra alder. Det betyder, at du bliver en del af et musikalsk fællesskab med andre, der også gerne vil lære at spille på trommer. På den måde kommer du til at spille og udvikle dig sammen med andre, og det lærer du rigtig meget af - og så er det også hyggeligt og sjovt, at vi er flere, når vi spiller.

Underviser: Lars Møllenberg / Klaudiusz HorowitzPer Dybdal
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)