Seniorband

Seniorband er et tilbud til alle, der har lyst til at spille og synge, og alle instrumenter og stemmer er velkomne!

Vi spiller folkemusik fra forskellige lande og populære pophits - og vi arrangerer musikken til lige præcis de instrumenter, som dukker op. Vi spiller på akustiske instrumenter som guitar, violin, mandolin, fløjte eller harmonika, og for at være med i seniorbandet må du have en vis rutine på dit instrument. Måske har du spillet for mange år siden, eller måske går du til soloundervisning i dit instrument her på Den Kreative Skole.

Seniorbandet er et virkelig dejligt fællesskab, hvor vi hygger os og deler vores fælles lyst til at spille musik.

Pris: 1.950 kr.

Seniorband