KreaDans (0.-3. kl.)

KreaDans er for dig, der er elsker at danse og slippe din kreativitet løs til musik!

Hvad kan du opleve i undervisningen?
Til KreaDans kommer du med på opdagelse i dansens finurlige verden, når vi sammen finder på nye, sjove, udfordrende og lærerige måder at bevæge os på til sjov og glad musik.

Det er målet, at du får åbnet op for din kreativitet og nysgerrighed og får et rum hvor du kan dele din danseglæde med andre børn, der også elsker at danse

Vi danser i Jysk Musikteater!
Danseundervisningen kulminerer i to shows hvert år: et juleshow og et forårsshow! Vores shows foregår på en stor scene i Jysk Musikteater, hvor vi danser for fulde sale, og det er en kæmpe oplevelse at være med til.

Undervisere: Hanne Stubberup Randel / Sofie Birk Kramer
Pris: 1.950 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).

KreaDans (0.-3. kl.)