Jazzdans (fra 5. kl.)

Jazzdans er for dig, der har lyst til at udforske en up tempo-form for scenedans.

Hvad kan du opleve i undervisningen?
Til jazzdans vil du komme til at arbejde med basistrin indenfor jazz og jazzballet, der både rummer træning i styrke, smidighed, teknik og improvisation. Vi skalogså arbejde med at improvisere og lære at skabe og performe vores egen koreografi.

Vi danser i Jysk Musikteater!
Danseundervisningen kulminerer i to shows hvert år: et juleshow og et forårsshow! Vores shows foregår på en stor scene i Jysk Musikteater, hvor vi danser for fulde sale, og det er en kæmpe oplevelse at være med til.

Underviser: Sofie Birk Kramer
Pris: 2048 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).
Undervisningssted: Den Kreative Skole, Bindslevs Plads 7

Jazzdans (fra 5. kl.)