Hip Hop - New School (fra 4. kl.)

New school hip hop er for dig, der elsker højt tempo, sved på panden, indlevelse og masser af attitude.

Hvad kan du opleve i undervisningen?
Til hiphop vil du komme til at træne styrke, smidighed, musikalitet, trinkombinationer og være med til at lave en koreografi til vores årlige show.

Det er målet, at du lærer, alle de seje ting hiphop kan. Du styrker din musikalitet, din indlevelse og ikke mindst din evne til at lære og performe en koreografi. Måske endda en du selv har været med til at finde på trin til.

Vi danser i Jysk Musikteater!
Danseundervisningen kulminerer i to shows hvert år: et juleshow og et forårsshow! Vores shows foregår på en stor scene i Jysk Musikteater, hvor vi danser for fulde sale, og det er en kæmpe oplevelse at være med til.

Underviser: Sofie Birk Kramer
Pris: 1.950 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).

Hip Hop - New School (fra 4. kl.)