Sang

Sangundervisningen er for dig, som har lyst til at gå på opdagelse i, hvordan du kan bruge din stemme. Det, der gør det sjovt og spændende at gå til sang er nemlig, at du lærer, hvordan du bruger din stemme optimalt og på flere forskellige måder, både i forhold til klang og udtryk.

Undervisningen
Du er med til at bestemme, hvilke sange og stilarter, vi vil arbejde med. Vi prøver forskellige ting af, og vi tager selvfølgelig udgangspunkt i dit niveau og lige præcis din stemme.
Vi er 6 sanglærere på Den Kreative Skole, og vi spænder bredt i repertoire og teknik-metoder. Hvis du har specielle ønsker, er du velkommen til at blive guidet til den rigtige lærer for dig.
Man udvikler sig rigtig meget, når man skal optræde foran andre. Derfor vil du i løbet af året vil blive tilbudt at synge ved koncerter. Der er også mulighed for, at vi arrangerer fællestimer og workshops.
Vi lægger vægt på, at det skal være en god, tryg og (ikke mindst) lærerig oplevelse for dig, at få undervisning her hos os.

Sikker på at solosang er det rigtige for dig?
Vi tilbyder også undervisning i:

Undervisere: Christine Heuck Christensen / Dorthe Rosgaard Rasmussen / Søren Kr. Frydenlund-Vad / Lene Rahbech Rosendal / Mette Maagaard / Kim Schulz Jensen
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)

Sang