Sang/sangskrivning 2-i-1

Har du lyst til både at blive bedre til at synge OG skrive dine egne sange? Så er her muligheden!

Du får ideer og redskaber til, hvordan du laver en sang med tekst, melodi og akkorder. Du får også lært at bruge din stemme, så det lyder godt, både når du synger dine egne og andres sange.

Er du allerede godt i gang med at synge og skrive sange, får du inspiration til at komme videre.

Det er en fordel, hvis du kender lidt til akkorder, og ellers får du det lært her!

Sikker på at sang/sangskrivning 2i1 er det rigtige for dig?
Vi tilbyder også undervisning i:

Underviser: Kim Schulz Jensen
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)
Se sæsonplan

Vi opfordrer alle elever til at melde sig ind i Kreaklubben. Klubben støtter elevaktiviteter på skolen f.eks. koncerter, workshops, udstillinger, udflugter mv. Som medlem har man også mulighed for at låne skolens lokaler. Læs mere om Kreaklubben

Sang/sangskrivning 2-i-1