MIUS (letøvede strygere)

MIUS, som står for Midtjyske Unge Strygere, er for dig, der har lyst til at dele din passion for at spille klassisk strygermusik med andre.

Du bliver en del af et musikalsk fællesskab, hvor vi sammen lærer at opnå mere med lydene og musikken, end du har mulighed for, når du spiller alene. Du kommer til at mærke det sus, det giver, når vi sammen løfter vores lyde og bliver en musisk helhed.

Når vi er sammen, arbejder vi med det musiske udtryk og den musiske form. For at vi kan fordybe os i det, er det vigtigt, at du er indstillet på også at øve derhjemme.

Det er en forudsætning, at du kan læse noder eller har lyst til at lære det. Vi tager nemlig udgangspunkt i noder, når vi spiller. Hvis du har svært ved noderne, tager vi selvfølgelig hensyn til det -så det skal ikke holde dig tilbage.

Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 2048 kr.

MIUS (letøvede strygere)