Hummingbirds (3.-5. kl.) - GRATIS

Elsker du bare at synge? Så er Hummingbirds helt sikkert noget for dig - og så er det ovenikøbet gratis!

Vi synger mange forskellige rytmiske sange - også nogle gange flerstemmigt - og arbejder med at styrke stemmen og det musikalske udtryk gennem sangøvelser og rytmetræning. Det giver selvtillid og tro på sig selv, når stemmen bliver trænet og styrket, og det er sjovt, når man kan mærke, at det rykker!

Du kommer til at være sammen med en masse, der har den samme passion som dig, og vi skal selvfølgelig også ud at synge koncerter og vise, hvad vi kan. Glæd dig til at synge til julekoncerterne i Luciakoret og til at være en del af et kæmpestort kor til Skolernes Nytårskoncert i Jysk Musikteater.

Pris: Gratis
Start: Uge 35