Tværfløjte

Fløjten er et af de ældste instrumenter, der findes. Tværfløjten er et smukt instrument, der har en flot skinnende glans og en smuk klang. For at få lyden frem, skal man puste henover hullet i mundstykket, ligesom når man puster i en flaske! Tonen er lys og klar eller mørk og klangfuld – et instrument, som kan bruges i mange musikalske sammenhænge.

Du kan spille klassisk, jazz, folk, musical, og meget mere. I tværfløjteundervisningen er glæden ved at spille god musik og at spille musik sammen i centrum. Vi arbejder med nodelære og udenadspil. Udover at spille tværfløjte, leger vi med Music Mind Games, hvor du lærer noder og rytmer på den sjove måde.

Dette undervisningstilbud er soloundervisning. Det betyder, at én elev bliver undervist af én lærer. Det specifikke tidspunkt for undervisningen planlægger du sammen med din underviser efter, at du er blevet optaget.

Undervisere: Janna Posborg Gerstrøm
Pris: Se solounderundervisning under Priser og praktisk
Start: Uge 34 (for dig der er under 25 år) og uge 35 (for dig der er over 25)
Antal undervisningsuger: 37 uger (for dig der er under 25 år) og 30 uger (for dig der er over 25)