Jazzensemblet (13-20 år)

I Jazzensemblet bliver du en del af et instrumentalt orkester, der arbejder med jazz i alle de former, vi kan komme i tanke om. Du kommer til at være med til at grave dybt i bagkataloget, og sammen skal vi også skrive og arrangerer musik.

Der bliver plads til improvisation og udfoldelse på instrumenterne, men vi skal først og fremmest dyrke fælles klang, frasering, groove og sammenspil.

Jazzensemblet er for dig, der er elev i gymnasiealderen eller lidt yngre. Niveauet er ikke død-afgørende, men man skal kunne læse noder, spille på sit instrument og have et åbent sind!

Spiller du på klaver, trommer, (kontra)bas, guitar, percussion eller alskens blæseinstrumenter, er du mere end velkommen!

Vi glæder os til at spille sammen med dig.

Underviser: Simon Nielsen
Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 2048 kr.

Jazzensemblet (13-20 år)