Moderne Dans (fra 4. kl.)

Moderne dans er for dig, der har lyst til at udforske et kunstnerisk udtryk i dansens verden. Moderne dans er nemlig en slags danseteater, hvor du lærer at fortælle en historie gennem dine bevægelser.

Hvad kan du opleve i undervisningen?
I moderne dans skal vi arbejde med moderne teknik og dynamisk yoga, som både styrker og smidiggør vores kroppe. Vi skal improvisere og bruge vores kreativitet, når vi skal lave spring, drejninger, trinkombinationer og sammen kaste os ud i koreografisk arbejde.

Vi danser i Jysk Musikteater!
Danseundervisningen kulminerer i to shows hvert år: et juleshow og et forårsshow! Vores shows foregår på en stor scene i Jysk Musikteater, hvor vi danser for fulde sale, og det er en kæmpe oplevelse at være med til.

Underviser: Hanne Stubberup Randel
Start: uge 35
Undervisningssted: Den Kreative Skole, Bindslevs Plads 7
Pris: 2048 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).

Moderne Dans (fra 4. kl.)