De unge tegnere (fra 8. kl.)

Verden ER visuel, for du modtager langt de fleste sanseindtryk gennem øjnene.

Her kan du udvikle dine visuelle færdigheder på en interessant og unik måde - uanset hvilket niveau du er på. Det er fællesskabet og lysten til at tegne med andre, som er i centrum.

Der vil på holdet blive arbejdet med tegning inden for: klassisk tegning, street art, character design, skitsering af design og arkitektur, animation, store fælles tegninger, tape art samt meget mere.
Derudover kommer du til at arbejde med dine egne ønsker til temaer og udtryk.

Holdet er et godt udgangspunkt, hvis du senere i livet drømmer om at blive designer, arkitekt eller noget helt andet, hvor du gerne vil bruge det at tegne innovativt og kreativt.

“Som idémand til Danmarksmesterskaberne i Tegning, samt mangeårig underviser af Lakserytteren og mange andre store talenter - så kan jeg helt sikkert også lære dig at tegne”. Citat: Jannik Broz

Holdet er for både drenge og piger, og der er plads til alle - både begyndere og øvede.

Har du spørgsmål i forhold til undervisningen, er du velkommen til at sende Jannik en mail.

Underviser: Jannik Broz
Pris: 1.950 kr. - ½ pris hvis du også går til instrumental undervisning (solo eller småhold).