Kreativ IT - på Klippen (3.-6. kl.)

Har du lyst til at folde din kreativitet ud gennem IT?
På dette hold vil du lære, hvordan du bruger IT til at skabe animationer, film, lyd til film, musik, lege med greenscreen og skyggespil.
Kom og vær med, når vi sammen vil lege med alle de spændende muligheder, der er, når du bruger computer og iPads til at være kreativ.

Apps og programmer
Du vil blandt andet komme til at bruge programmer som Kamera, iStop Motion, Garageband, Lauchpad og GrandVJ.
Det vil være fint, hvis du kan have en iPAD med til undervisningen.

Kig ind på vores Blog og bliv inspireret. Den opdateres jævnlig.

Undervisningen vil være projektorienteret, så vi gennem projektet skaber et produkt, der vises frem til forældre og kammerater på vores Blog, der oprettes til formålet.Når du starter på holdet, aftaler vi i fællesskab, hvad vi vil gå i gang med.

UnderviserFlemming Giese
Start: Uge 34
Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 1.950 kr.

Kreativ IT - på Klippen (3.-6. kl.)