Kultur & Sundhed

SAMkunst

Mal og tegn dig ind i forskellige stemninger, der rører sig i livet eller i verden og lær at udfolde det, der er indeni uden ord. I trygge omgivelser kan du i det tempo, der passer dig, udtrykke dig - helt uden fokus på, hvordan resultatet bliver.

SAMkunst er for dig som tidligere har været i et Kultur - eller Natur - på Recept-forløb, eller for dig som oplever, eller har oplevet, at være at syg af stress, angst eller depression. Du behøver ikke erfaring med hverken at tegne eller male for at deltage.

Hvad kan du opleve på billedkunstholdet SAMkunst?
På billedkunstholdet SAMkunst skal vi lege med forskellige materialer og metoder - blandt andet akrylmaling, flydende akvarel og tusch, grafitti, ler, tegning og tryk.
Der er plads til alle, der må gerne grines og grædes, og aktiviteterne tilpasses, så alle kan være med uden særlige forudsætninger. Der er plads til at blive rørt – og plads til at trække sig, hvis der er brug for det.

Underviser: Nirvi Bennich
Tid: Tirsdage kl. 12.30-14.00.
Sted: Billedkunstlokalet på Den Kreative Skole, Bindslevs Plads 7, Silkeborg
Antal undervisningsuger: 32 uger. Fra uge 34 2024

Pris: 800 kr. (fire rater á 200 kr.)

• “Dette er et fantastisk tilbud!! Et aftenskolekursus vil ikke fungere for mig - her er jeg for træt og min hjerne er slået fra”
  • “Det har stor betydning at kunne være sammen med ligesindede - de kan godt forstå mig og acceptere, hvis jeg har tidspunker, hvor jeg falder ud”
  • “På dette hold er der ikke forventninger til resultatet, og det giver mig ro”