Leje af instrument

• Du har efter aftale med din underviser mulighed for at leje et instrument hos Den Kreative Skole. Vi udlejer primært instrumenterne til 1. års elever og udlejer derfor kun for én sæson ad gangen
  • Hvis du ikke er fyldt 18 år, er det dine forældre eller din værge, der er ansvarlig for instrumentet i lejeperioden.
  • Hvis der sker skade på instrumentet er du ansvarlig for at udbedre skaden hos den reparatør, som skolen anviser.
  • Vi opfordrer dig eller dine forældre/værge til at undersøge, om instrumentet er forsikret igennem jeres eget forsikringsselskab.
  • Da vi primært udlejer instrumenter til 1. års elever, forbeholder vi os retten til at opsige lejeaftaler med øvrige elever med 2 måneders varsel.
  • Du opsige lejeaftalen skriftligt og aflevere dit instrument fra dag til dag.
  • Vi udlejer pt. følgende instrumenter:
    • Violin
    • Cello