Super Soul-orkester (15-22 år)

Har du lyst til at spille med de bedste af de bedste i et orkester? Så er Super Soul-orkesteret lige noget for dig!

Super Soul består af et orkester af talentfulde musikere og et kor med superdygtige sangere. Noget af tiden øver orkester og kor hver for sig, men musikere og sangere øver også sammen, for Super Soul er ét stort musikfælleskab!
Som en del af orkestret får du mange spændende oplevelser. Du vil blive en del af store shows, få lov til at spille på lokale scener og til forskellige arrangementer.

I orkesteret kommer du til at spille både nyt og gammelt - og ikke kun soulmusik.

Du skal have lyst til udfordring, og du skal være parat til at investere tid. Det kræver disciplin at være med, og du skal have solid erfaring med dit instrument.

Rekruttering
Super Soul-orkestret er spændende, udfordrende og skønt at være en del af - men også krævende! Derfor skal du rekrutteres af orkesterlederen for at være med. Er du interesseret, skal du i første omgang tilmelde dig via den gule knap til højre, så du kommer på interesselisten. Rekrutteringen foregår i august, og står du på interesselisten, bliver du i den forbindelse kontaktet af orkesterleder Flemming Berg.

Underviser: Flemming Berg
Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 2048 kr.

Super Soul-orkester (15-22 år)