BANDKLUB (9-14 år) Kjellerup /Frisholm

Hvad rimer på fri kreativitet og fællesskab? Bandklubben!
Bandklubben er et nyt sammenspilstilbud for børn og unge i Kjellerup og Frisholm, der har lyst til at udforske deres kreativitet og musikalitet.
Ideen til Bandklubben udspringer fra et ønske om at etablere et stærkt og skabende musikalsk fællesskab, hvor der er frihed til at være kreative sammen.

Bandklubben er for alle!
Man kan sagtens gå til sammenspil og være med i et band, uden at man i forvejen går til soloundervisning på en musikskole!
Kjellerup Bandklub og Frisholm Bandklub er derfor oplagt for de børn, der slutter deres forløb i kulturklasserne, og som ønsker at forsætte med at spille og arbejde med musik sammen med andre.

Du er med til at bestemme, hvordan musikken spiller!
I Kjellerup og Frisholm Bandklub arbejder vi udelukkende med originalmusik og med at skabe musik i fællesskab som band. Børnene får, i sammenspil med hinanden, lov til at skabe alt musikken selv, helt fra bunden, mens underviseren arbejder som en banddoktor, der facilitere processen. Undervisernes største fokus er at skabe og underbygge stærke fællesskaber og venskaber, hvor vi sammen kan udforske, hvad det vil sige at skrive eget musik og spille det sammen som band.

Målgruppen er 9-14 årige. Bandklubben er inddelt i to spor: ét for de 9-11 årige og ét for de 12-14 årige.

TILMELDING FOR NYE foregår via denne formular.

Undervisere: Tejs Dragheim-Lauritsen
Pris: 1024 kr. for en hel sæson.
Start: Efterår 2024
Tid: Kjellerup: Mandage kl. 15:00-16:15 (& måske 16:15-17:30) Frisholm: Onsdage kl. 14:00-15:15
Se sæsonplan

Kreaklubben
Når du tilmelder dig undervisning på Den Kreative Skole, bliver du tilmed en del af Kreaklubben. Dette koster 75 kr. per sæson. Klubben støtter elevaktiviteter på skolen f.eks. koncerter, workshops, udstillinger, udflugter mv. Som medlem har man også mulighed for at låne skolens lokaler i skolens åbningstid. Læs mere om Kreaklubben her. Ønsker du ikke at være en del af Kreaklubben, skal du aktivt afmelde dig medlemskab, når du tilmelder dig undervisningen.
BANDKLUB (9-14 år) Kjellerup /Frisholm